Luce di trasportatore di mine

Luce di trasportatore di mine

Breve descrizzione:

A luce trasportatrice originale, altamente affidabile, pruvata in u campu.

Freelander hè cuncepitu per furnisce u modu più efficiente di energia per illuminà trasportatori industriali è passerelle, capace di consegnà u minimu richiestu di 30 lux cun una media di 80 lux quandu distanziati finu à 12m di distanza cù una altezza tipica di installazione di 2.7m è un Inclinazione à 5 gradi. Aumentà a barra di prestazione è efficienza per u trasportatore industriale è l'illuminazione di u passaghju.

U robustu cuncepimentu unibody hè à tempu leggiu è versatile cù a flessibilità per adattassi à molte installazioni di spigot standard di l'industria. U sensore di luce di ghjornu integratu opzionale realizerà una commutazione automatica trà i modi di ghjornu è di notte per diminuisce sostanzialmente u cunsumu d'energia. Disponibile ancu in Ambra Amichevuli di Natura / Tartarughe.


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

Prestu Spec

Freelander, 48W verison d'emergenza, IP66, dia. Apparecchiatura di montaggio a spiga da 34 mm cun driver integrale è sistema micro-otticu. Fornitu cù cavu di alimentazione è prutezzione di circuitu internu. Selezziunate u corpu in alluminiu LM6 o a versione di u corpu in acciaio inox 316. Certificatu CE ROHS ETL. Finu à 12m di spaziatura.

CHIAVE CARATTERISTICHE

Luce uniforme di qualità. Diversità d'ottiche dispunibili

Cuncepimentu solidu di u corpu

A differenza di i luci trasportatori convenzionali, Freelander hè statu disignatu per resistere à abusi costanti.

Resistente à a Vibrazione

Impattu / Prova di Scossa

 

Resistente Chimicu

Lavabile à Alta Pressione

Inaffettu da e Variazioni di Temperatura Grave

High IP è valutazioni d'impattu

Opzione per sensore di luce di ghjornu integratu

Varie scelte di CCT cumprese ambra amichevuli di fauna salvatica / tartaruga

Applicationi

Cuncepitu per l'illuminazione sicura di l'infrastrutture cume trasportatori, passerelle è piattaforme nantu à mine, centrali elettriche, moli, mulini à zuccheru, è impianti industriali generali.


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu

    Categurie di prudutti