Manifattura

  • Die casting

    Casting à pressu

    A pressofusione hè un prucessu di fabricazione efficiente è economicu. Hè adupratu per pruduce parti metalliche geometricamente cumplesse chì sò furmate da stampi riutilizabili, chjamati stampi. Quessi morsi generalmente offrenu una longa vita di serviziu, è sò capaci di pruduce cumpunenti visualmente attraenti.

    U prucessu di pressofusione implica l'usu di un fornu, di metallo fusu, di una macchina di pressofusione è di una stampetta chì hè stata fatta à misura per a parte da ghjittà. U metallu hè fusu in u fornu è dopu a macchina di pressofusione inietta quellu metallo in i matri.

  • Plastic injection

    Iniezione di plastica

    P&Q ùn anu micca una fabbrica di iniezione di plastica, ma puderia ancu furnisce e parti di lamiera secondu e richieste di i clienti. Pezzi di iniezione di plastica P&Q, da piccule à grandi dimensioni, principalmente in illuminazione è applicazione di mobuli di strada.

  • Sheet metal

    Lamina

    P&Q ùn anu micca una fabbrica di lamiera, ma puderia ancu furnisce e parti di lamiera secondu e richieste di i clienti. Da picculu à grande, soprattuttu in illuminazione è applicazione di mobuli di strada.

  • Assembly of finished products and semi-finished products

    Assemblea di prudutti finiti è semi-finiti

    A fabbrica di assemblea appartenente à P&Q si trova in Haining, Zhejiang, Cina. Micca menu di 6000 m2.
    A produzzione hà operatu in una gestione di qualità ISO9001. È l'uffiziu è a fabbrica gestiti in u sistema ERP dapoi 2019.