Parts di illuminazione Partenariatu Caratteristiche P&Q Fabricazione di illuminazione

Parts di illuminazione Partenariatu Caratteristiche P&Q Fabricazione di illuminazione

A pruduzzione rapida da P&Q Lighting hà permessu à un fabricatore di luci, LUG Light Factory Sp.z oo, per presentà u so novu pruduttu di illuminazione à u 2018luce + edifiziuEsposizione a Francoforte.

1

Cù operazioni situate in Zielona Góra, Pulonia, LUG Light Factory cercava di lancià a so linea AVENIDA di parti d'illuminazione in aluminiu pressofusa àluce + edifiziu.Queste parti d'aluminiu sò aduprate per i prudutti chì illuminanu una varietà di spazii residenziali è publichi cumpresi viali, trottoli, parchi di ghjocu, frà altre applicazioni.

LUG hà sceltu P&Q in questu prughjettu basatu annantu à e brillanti capacità di produzzione di a cumpagnia è a so storia pruvata di brevi tempi di consegna per a costruzione di l'utensili.P&Q per purtà i primi campioni AVENIDA in 45 ghjorni.Questu hà permessu à LUG di riunisce i campioni di illuminazione chì hà bisognu per lancià a linea di prudutti AVENIDA à u salone di Francoforte.

A prisenza AVENIDA à u spettaculu hà purtatu direttamente à parechji ordini.P&Q Lighting hà aiutatu LUG

sviluppà parechje soluzioni di assemblea più veloci è più efficaci chì permettenu à LUG di accettà ordini chì esigevanu un turnaround rapidu è poi risponde à quelli termini di consegna.

Sede in Shanghai, fabbrica operata in Haining, Zhejiang, China. A più grande differenza per P & Q è altre fabbrica di fusibili hè P & Q a più fabricazione di pezzi di fustu in l'applicazione di illuminazione è mobili, cusì u costu è a macchina hè u più adattatu per l'illuminazione è i prudutti di mobili. .

Micca menu di 7 anni di cooperazione cù LUG Light Factory.Avè custruitu una longa nave d'affari di fiducia è amichevule.Cum'è u nostru principiu: furnisce cumpunenti di qualità puntuale à un prezzu ghjustu.U prezzu P & Q hè moderatu, ùn attraerà micca i clienti da u prezzu bassu.Ùn hè micca difficiule di truvà un prezzu bassu è più altu chè noi.Fighjemu nantu à furnisce un serviziu eccellente constante per i clienti.Stu principiu puderia diminuisce i reclami di i clienti è puderia aiutà à sviluppà una longa relazione cù i nostri clienti.


Tempu di Postu: Dec-14-2020