Utensili

Utensili

À P&Q, capimu chì l'attrezzi di alta qualità, ben cuncepitu, si traduce in prudutti d'alta qualità, usu di materiale efficiente è vita di l'utensili più longa.Inoltre, u prugramma di mantenimentu proattivu di l'utensili di P&Q assicura prestazioni ottimali, affidabilità è longevità.

Quandu si tratta di l'attrezzi, impiegemu metudi innovatori è cunsiderati in ogni passu di a strada.

Ch'ella sia in outsourcing di una custruzzione di l'uttellu, fabricazione di utensili in-house o ancu adattendu un strumentu esistente chì ùn funziona micca cum'è duverebbe, P&Q s'assicurarà chì avete l'attrezzi adatti per u travagliu.

 Costruzione di stampi in lamiera è utensili in casa

Strumenta di fusione à pressione in casa

Outsourcing è gestione di custruzzione di strumenti

Alterazioni è riparazione di l'utensili esistenti

● U mantenimentu è a valutazione di u strumentu

Jigs è attrezzi

---- Dispositivi di lavorazione CNC

---- Mascherine di mascheratura in polvere

---- Jigs è attrezzi specifichi di u produttu

---- Test di pressione è jigs di verificazione

A vita di l'attrezziguaranzia

P&Q furnisce l'attrezzi di u cliente cù una garanzia a vita.Una volta u pagamentu da i clienti, P&Q sarà rispunsabilità per u costu di mantenimentu è riparazione di tutti l'utensili.

Strumentazione P & Q cù 100, 000 durata di vita nurmale.Se l'ordine hè più di 100 000 pezzi.P&Q farà un novu attrezzu quandu hè necessariu è ùn addeverà micca alcuna tassa di attrezzatura da i clienti.

A gamma di opzioni di casting di P&Q hè vasta;criendu prudutti chì varieghja da 7 grammi à 30 Kilograms.A nostra gamma di casting utilizeghja mezze macchine automatizzate di colata à alta pressione, macchine di gravità à bassa pressione, stampi versati a manu, è tuttu ciò chì ci hè trà.

Offriamu fustelle d'acciaio indurita d'alta resistenza, altamente durable, è ancu di fusti in sabbia d'investimentu unicu.A nostra gamma di automatizazione permette castings altamente precisi è ripetibili, inseme cù a capacità di permette à i nostri casters qualificati di iniettà a so arte in ogni casting.Mettite simplicemente: s'ellu ci vole à cast, avemu a cumpetenza è a tecnulugia per cast.P&Q hè una bona alternativa per a vostra opzione.


Tempu di post: 28-dic-2020