NUOVA LUCE DI BULKHEAD MINERARI RILASCIATA

NUOVA LUCE DI BULKHEAD MINERARI RILASCIATA

A paratia minera è industriale di a prossima generazione offre un disignu efficiente di l'energia di pocu prufilu custruitu per e dure cundizioni australiane per l'applicazioni di illuminazione avversi.

NUOVA LUCE DI BULKHEAD MINERARI RILASCIATA

Robustu corpu in aluminiu in fondu di qualità LM6 cù lente in policarbonate.IP66 è IK10 per applicazioni industriali pesanti, minieri è congelatori.Mantenimentu bassu cù una longa vita di 50.000 ore à 50 ° C.

NUOVA LUCE DI BULKHEAD MINERARI RILASCIATA1
NOVA LUCE DI BULKHEAD MINERARI RILASCIATA2

Scudo di luce in acciaio inox ancu dispunibule per a vostra opzione.Puderia risponde à più esigenze di l'applicazione.

Alte prestazioni, versatili, compatibilità retrofitLuce di paratia LED

U Bulkhead hè una luce industriale d'alta prestazione è versatile chì hè stata currettamente ingegneria cù feedback da i squadre di mantenimentu mineru per assicurà una facilità d'installazione di una luminaria robusta è praticamente indistruttibile.

DESIGN POUR

Routes d'uscita

Piattaforme

Camini

Scale

Substazione

Tunnels

I trasportatori

CARATTERISTICHE CHIAVE

Installazione faciule

Disegnu universale di muntagna

IP elevatu (IP66) è indice di impattu (IK10)

Disponibile in u mudellu smart EM

À propositu di a LUCE DI BULKHEAD MINERA
Una luce di bulkhead mining hè un tipu di attellu di illuminazione specificamente cuncepitu per l'usu in ambienti minieri.
Hè custruitu per sustene e cundizioni duri chì sò tipicamenti in l'operazioni minerarie, cumprese alti livelli di polvera, umidità è vibrazione. Alcune caratteristiche cumuni di lumi di bulkhead mining includenu: Custruzzione robusta: Queste luci sò fatte cù materiali durevuli è resistenti chì ponu sustene. impacts, vibration, è temperatures.Water estremu è resistenza à a polvera: lumi bulkhead minieri sò tipicamente sigillati per impediscenu l'ingressu di l'acqua, a polvera, è altri contaminants.High luminosità: sò designati per furnisce illuminazione luminosa è uniforme in i zoni minieri sotterranei, assicurendu i travagliadori hannu visibilità sicuru à purtà fora u so compiti.Long vita: luci bulkhead minieri sò spessu furnuti cù tecnulugia LED efficaci chì hà una longa vita, riducendu u bisognu di rimpiazzamenti friquenti.
Opzioni di muntatura: Puderanu esse stallati in varii manere, cumpresi muru o tettu, secondu i bisogni specifichi di u situ di a minera. Prima di cumprà una luce di bulkhead mineraria, hè impurtante di cunsiderà fattori cum'è u livellu necessariu di illuminazione. a dimensione di l'area per esse illuminata, è qualsiasi regulazioni di sicurezza supplementari o certificazioni chì ponu esse necessariu per l'usu in ambienti minieri.


Tempu di post: Jul-21-2023